متین مامانمتین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نازنازی من

جنسیته نی نی مامانی :)

1393/5/14 18:00
نویسنده : mamani
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم ؟؟محبت

خوبی عشق مامانی؟؟محبت 

 

انشالله همیشه خوب باشی و خدای مهربون همیشه حافظ و مراقبه تاج سرم باشه بوس

 

 

عزیز دلم دیروز با بابایی رفتیم سونوگرافی هم برای تعیین جنسیت و هم برای وضعیت شما

 

خدارو هزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار مرتبه شکر که همه چی خوب بودآرام

 

 

برای تعیین جنسیت بابایی رو صدا زدم تا بیاد و شما رو از نزدیک ببینه از خوشحالی سرخ  

 

شده بود خجالت وقتی اقای دکتر میگفت این دستشه -این انگشتشه و ...........خوشمزه

 

 

چقدر ذوق کرده بودم میخواستم همون لحظه از شکمم بیرون بیارمت و ی ماچه اب دار بوس

 

 ازت بکنم خندونکخوشمزه

 

 

اقای دکتر گفت جنسیتش رو میدونی؟سوال

 

 

گفتم :نه خوشمزه

 

 

دوباره شروع کرد به سونو و گفت: پسره چشمک

 

 

نگاه کردم تو صورت بابایی دیدم چقدر خوشحاله -صورتش سرخ شده بود و میخندید و

 

صلوات میفرستاد آراممتنظر

 

 

نمیدونست چی کار کنه فقط میخندید وخوشحال بود که همه چیز خوبه و ی گل پسر داره محبت

 

 

من تمام وقته سونو ذکر میگفتم و برای سلامتیت دعا میکردم فرشته

 

 

ب خدای مهربونم گفتم خدا جونم تو خودت خوب میدونی برای من فرقی نداشت دخمل هم

 

بهم میدادی همین قدر خوشحال میشدم آرام

 

 

شکر ب خاطر اینکه همه چی خوب بود و پسرم سالمه متنظر

 

 

همیشه ازت میخوام مراقبه پسرم باشی و اینکه همیشه سالم باشه محبت

 

 

                   بوسبوس دوستت دارم عشقه من - دوستت دارمبوسبوس

 

 

سعی کن خوب رشد کنی و همیشه از خدا بخوای مراقبت باشهمتنظر

 

 

مامانی وبابایی منتظرن تا زود ببیننتمتنظر

 

 

قربونه اون لگدات و حرکتتات برم مامانی جونم خندونک بوس

 

 

بازم من و مهمون اون لگدای و حرکتای نازنینت بکن عاشقه حرکت کردنتمبوس

 

 

برای سلامتی پسرم :

 

                  فرشته  اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم فرشته

 

 

                                                                                                   امضاء: بوس بوس مامانی 

                                                       

 

سونوی 20 هفتگی:

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (3)

سوده
25 آبان 93 18:12
سلام مهرناز جون خوبی نی نی جون خوبه انشالله به زودی این 4هفته هم تمام شه و نی نی بیلبقلت
mamani
پاسخ
عزیزززززززززززززززززم ممنون سوده جونم انشالله
سوده
3 آذر 93 18:36
سلام کلمه عبور اختصاصیت هم به من بده
تو زیباترین ارزوی منی
6 آذر 93 15:59
سلام مهرناز جون خوبی عزیزم؟ نفس 7 هستم از کلوب دهه هفتادیا رمز پست سیسمونی رو میدی سیسمونی گل پسریتو ببینم؟ هنوزم کلوب میری؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازنازی من می باشد