متین مامانمتین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

نازنازی من

سونوی NT عزیز دل مامان

1393/3/21 21:04
نویسنده : mamani
260 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی خوشگلم؟؟ بوس

 

عزیز دلم امروز 21 خرداد ماه رفتم برای سونوی ان تی آرام

 

من سریع اماده شدم وبابایی اومد دنبالمون آرام

 

وارد مطب که شدیم حدود یک ساعت طول کشید تا نوبتم بشهمتنظر

 

بعد از اینکه دکتر سونو کرد از آقای دکتر پرسیدم همه چی خوبه گفت بله خانوم مشکلی نیستزیباچشمک

 

هزار بار خدارو شکر کردم مامانیآرام

 

تازه صدای قلب کوچولوت رو هم شنیدم فدای اون تالاپ تولوپ گفتنشبوس

 

خیلی قشنگ بود خداروهزار مرتبه شکرمتنظر

 

ولی اقای دکتر چیزی از جنسیت شما نگفتزبان

 

هر چی باشی من راضیم دخمل باشی یا پسمل هیچ فرقی برام ندارهبوسآرام

 

فردا هم وقت آزمایش غربالگری دارم عزیز دلمزیبا

 

برای مامانی دعا کن دعا کن که ازمایشاتم هم خوب باشه آرام

 

 

                   محبتبوسعاشقانه دوست دارم عزیزه دلمبوسمحبت

 

                                                                                                                          

                                                                           امضا :بوسبوس مامانی

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان آرزو
29 خرداد 93 13:44
سلام مهرنازجون خداروشکرهمه چی عالیه ان شاالله صحیح سالم بگیری بغلت عزیزممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازنازی من می باشد