متین مامانمتین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نازنازی من

تبریک سال نو مامانی

1393/1/31 16:52
نویسنده : mamani
281 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمقلب

خوبی عشق کوچولوی خودم

عیدتم مبارک باشه مامانیهوراقلب

انشالله امسال زود زود بیای پیشمخیال باطل

کاش پیشم بودی ی ماچ ابدار ازت میکردمماچ

چقدر این روزا جای خالیت رو بیشتر احساس میکنیم هم من هم باباییناراحت

 

این ماه من و بابایی خواستیم که شما بیای پیشموناز خود راضی

اگر خدا بخواد واجازه بدهخیال باطل

اگر هم که نشد .................ناراحتگریهکلافه

 

انشالله خرداد دوباره منتظر شما میمونیمخوشمزهنیشخند

 

فدای تو عزیزکم بی صبرانه منتظر اومدنتم

ناراحتم نکنقلب

 

                                                                                     امضاء:بوسخجالتمامانی

پسندها (1)

نظرات (1)

آدرینا
5 فروردین 93 17:11
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازنازی من می باشد