متین مامانمتین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

نازنازی من

فکر کنم کنجدم تو دلمه :))

1393/1/31 16:52
نویسنده : mamani
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی قلب

فدای تو بشم کنجدمماچ

 

ی خبراییه خیال باطل

که من هم خوشحالم

هم تو شوکم

فکر کنم شما داری میای پیشمونلبخند

البته فقط یه حدسه مامانی ،ی حدس کوچیک که امیدوارم اشتباه نباشهسوال

 

فردا به احتمال زیاد برم آزمایش تا مطمئن شمنگران

 

انشالله هر چی خدا صلاح بدونه همون اتفاق رقم بخوره

راضیم به رضای خودشخیال باطل

پسندها (1)

نظرات (4)

نسیم
16 فروردین 93 23:27
سلام سال نو مباااااااااااارک ایشالا ک مامان شدی منکه این ماه اقدام نرفتم
نسیم
18 فروردین 93 13:43
سلام میشه بیای و تولد مرد زندگی منو تبریک بگی مرسی ی دنیا
الهام مامان امیرعلی جیگر
28 فروردین 93 20:37
سلام عزیزم. ایشالله که کنجد تون اومده باشه تو وجودتون
نفس
30 فروردین 93 12:52
سلام وبت خیلی قشنگه ه ه ه میشه بیای تو وبم و تو آخرین بستم که شکلکه خنده اس تولد همسرم(عشقم) و تبریک بگی ۱۲ اردیبهشته اگ بیای ک ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازنازی من می باشد