متین مامانمتین مامان، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نازنازی من

عزیز دلــــــــــــــــــــــم اومد کنجدم اومد خدایاااااااااااااااااااا شکرت :)

1393/1/31 16:51
نویسنده : mamani
234 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلمقلب

 

 

سلام دلبندمماچ

 

 

سلام عشق مامانیماچ

 

 

سلام ای امید زندگی منقلب

 

یه خبر دارم مامانینیشخند

 

 

شما اومدی،شما اومدی تو وجودم،اومدی پاره تنم شدی،اومدی

قسمتی از وجودم شدیخیال باطل

 

 

 

دیدی گفتم مامانی،دیدی گفتم فکر میکنم تو دلمیخیال باطلچشمک

 

 

 

خدا قسمتم کردو روز مادر تو وجود نازنین رو بهم هدیه کرد قلب

 

 

من هم روز مادر فهمیدم مامان شدملبخند

 

 

فهمیدم تمام زندگیم اومده پیشم خدا حفظت کنه عزیز دل مامان خدا

نگهدارت باشه دلبنده مامانفرشته

 

قربون حضرت الزهرا (س) برم که این هدیه مبارک رو به من دادقلبقلبقلب

 

 

واقعا ممنونم

 

 

انشالله حضرت الزهرا (س)نگه دارت باشهخیال باطل

 

نمیدونی چقدر خوشحال شدم چقدر خوشحال شدم از اومدنتلبخند

 

 

 

بابایی وقتی فهمید خیلی خوشحال شد نمیدونست چی کار کنه از

 

 

خوشحالی فقط شکر کردو شکر کردو شکر کردقلب

 

 

مامان جون خیلی خوشحال شد قربونش برم اشک تو چشماش جمع

شد وقتی شنید عزیز دلم داره میادماچ

 

 

 

از خدا هزاران بار میخوام و همیشه خواستم تو رو سالم  وصالح بهم

بدهفرشتهخیال باطل

 

 

انشالله خدای مهربون حافظته وهیچ موقع تنهات نمیذاره دلبند مامانقلب

 

                                 قلب خیلی دوست دارم قلب

 

از این من بعد بیشتر میام برات مینویسم از وجود نازت میگم عزیز دلم

.انشاللهلبخند

 

خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ممنون بابت فرشته ای که بهم دادی تو

رو بزرگیت قسم خودت مراقبش باشخیال باطل

 

 

                                                                 امضاء:بوس ماچ مامانی

 

پسندها (2)

نظرات (6)

تکتم
31 فروردین 93 14:21
مبارکه عزیزممممممممممممممممممممممممم ایشالا نینیت سالم و صالح بیاد بغلت ایشالا همیشه تو زندیگیت موفق باشی
mamani
پاسخ
قربونت برم عزیز دلم ممنونم ممنون بابت تبریکت انشالله قسمت خودت بشه به زودیه زود
الهام(مامان اميرحسين)
31 فروردین 93 15:56
مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو، صبوری... مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو، دلواپسی... مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری... مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد... مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود... مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن...!!! روزت مبارک
تو زیباترین ارزوی منی
1 اردیبهشت 93 16:52
سلام مهرناز جونممممممممم بالاخره خاله شدیم هوراااااااااا به امید روز دیدارش تو بغلت بووووسسس
mamani
پاسخ
ممنون عزیزم انشالله به موقع به زودی نی نی ت بیاد پیشت عزیزم
گلگلی
4 اردیبهشت 93 17:05
سلام الهی این کنجدگل مازودی سالم بیادبغلت عسیسم یک حسم میگه دخمره نی نیت مهرنازان شاالله هرچی بودسالم باشهحالشوببری التماس دعااااا
نسیم
6 اردیبهشت 93 17:29
سلام مهرناز جون خوبی؟؟؟ مبارکا باشه خوشبحالت ایشالا سالم و سرحال دنیا بیاد
نفس
16 اردیبهشت 93 8:56
سلام 15 شهریور تولد داداشمه میخوام تا اون موقع براش تولد جمع کنم خوشحال میشم بهم سربزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نازنازی من می باشد